BETALINGEN EN BEHEER HERUITGEVONDEN
MINDER WERK VOOR JOU, GEEN FINANCIËLE RISICO’S EN EEN COMMISSIE  

VLOTTE SERVICE
EINDGEBRUIKER BETAALD RECHTREEKS


OPTIMALISEER BETALINGEN EN BEHEER - ONTDEK ONZE REVOLUTIONAIRE AANPAK

Ben je een manege, stalhouder of een tussenpersoon en ben je het zat om elk jaar na het wassen van de paardendekens achter de betalingen van elke eigenaar aan te moeten gaan? Wij hebben een oplossing bedacht die dit gedoe voorgoed tot het verleden laat behoren.  Voortaan bieden we de mogelijkheid om rechtstreeks met elke eigenaar af te rekenen. Geen gedoe meer met het verdelen van kosten en geen frustratie meer over achterstallige betalingen. 



HOE WERKT HET?

We hebben onze tarieven waarop je volumekorting krijgt, deze korting spreken we op voorhand af en kan je verdelen over jou en je klanten. 

Geen zorgen, we sturen je meteen voldoende labels op zodat je zeker genoeg hebt. Mocht er toch nog behoefte zijn aan een extra deken op het laatste moment heb je er zeker een label voor. En als je nog labels over hebt van vorige keren met een QR-code erop, kun je die gewoon blijven gebruiken.

Via de QR-code kunnen gebruikers hun dekens registreren, waardoor ze zelf kunnen aangeven welke specifieke opties hun dekens nodig hebben, zoals bijvoorbeeld waterdichtheid of reparatie. Op het einde van de registratiecyclus wordt de betaling afgehandeld tussen de gebruiker en ons. Eventuele kosten voor reparaties worden apart gefactureerd aan de gebruiker na de voltooiing van de herstellingen.

We plannen samen een ophaaldatum in, zodat jouw klanten voldoende tijd hebben om hun dekens te registreren. Tot 2 dagen voor de geplande ophaaldatum is het mogelijk om deze uit te stellen; laat het ons tijdig weten.

Na het ophalen van de dekens gaan we ermee aan de slag. We wassen ze op de meest geschikte manier, drogen ze vervolgens aan haken in onze geconditioneerde drooghal van 300 vierkante meter en verpakken ze individueel. Op elke verpakking vermelden we duidelijk de gegevens van het deken en de naam van de klant.

Na precies 14 dagen retourneren wij de dekens. Vanaf dat moment ben jij aan zet. Je kunt de dekens eenvoudig teruggeven aan je klanten door de informatie op de verpakking te raadplegen. Deze vermeldt niet alleen de naam van de klant, maar geeft ook aan hoeveel dekens de klant in totaal heeft (bijvoorbeeld 1/5, 2/5, 3/5, enzovoort).

En nu komt het meest plezierige moment: jouw vooraf overeengekomen commissie wordt aan jou uitbetaald. Voor bedrijven verstrekken we graag onze gegevens, zodat je een factuur kunt opstellen. Voor particulieren zorgen we ervoor dat het bedrag rechtstreeks op jouw rekening wordt gestort.

Met deze nieuwe service nemen we niet alleen het gedoe rondom betalingen uit handen, maar zorgen we er ook voor dat het proces efficiënter en gestroomlijnder verloopt voor jou en je klanten.

OFFERTE OP MAAT? , Wij bezorgen je ze graag. 

LEES MEER OVER
ONZE DIENSTEN


WASSEN  &   DROGEN

Bij Dekenwasserij kan je terecht voor het reinigen van je paardendekens, dekjes, fleecedekens e.d. We wassen de dekens in aangepaste wasmachines

Lees meer 


WORDT EEN OPHAALPUNT

Word een partner van Dekenwasserij, verdien passief inkomen door klanten een geautomatiseerde dekenservice te bieden en beheer je eigen tarieven.

Lees meer


HERSTELLEN VAN DEKENS

Een gesp die weg is, een scheur in toplaag, een afgescheurde singel, … Het komt vaak voor. Wij bieden dan ook een hersteldienst aan.

Lees meer